تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با مشارکت بازار تهاتر ایرانیان در حال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و جدید با طراحی متفاوت و مجهز به تمامی کالاها و خدمات به روز و مورد نیاز شما با بهترین قیمت است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروشگاه جدید تبیان، فروشگاه خودتان

فروشگاه

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با هدف ارائه محصولات و خدمات با استفاده از بستر الکترونیکی و شبکه اینترنت و نیز آشناسازی و فرهنگ سازی جهت استفاده مفید از امکانات این رسانه با مشارکت بازار تهاتر ایرانیان در حال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و جدید با طراحی متفاوت و مجهز به تمامی کالاها و خدمات به روز و مورد نیاز شما با بهترین قیمت است.


از امکاناتی که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می کند می توان به

امکان دسترسی سریع به محصولات،

مقایسه جامع تر و سریع تر بین کالاهای موجود در یک حوزه مورد نظر،

ارائه سفارش در قالب سبد خرید و

تحویل آن در سراسر کشور در کوتاه ترین

زمان ممکن اشاره نمود.

فروشگاه اینترنتی تبیان تأمین کننده کالا نیست، بلکه یک درگاه مطمئن برای دسترسی به صدها تأمین کننده معتبر است.

به این معنا که پس از ثبت سفارش شما به عنوان خریدار، کالا از سوی تأمین کننده در اختیار فروشگاه تبیان قرار می گیرد و پس از کنترل کیفیت و حصول اطمینان از صحت و سلامت کالا، از طریق بخش ارسال، به سمت خریدار روانه می شود.


اینکه فروشگاه اینترنتی تبیان را یک درگاه مطمئن می نامیم به این معناست که شما با خرید از آن نیازی به جستجو درباره اعتبار تأمین کننده نخواهید داشت.

تبیان به شما این اطمینان را می دهد که می توانید تمام کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی و از طریق خدمات یکپارچه و مطمئن و با ضمانت ما خریداری کنید.
تلاش فروشگاه اینترنتی تبیان این است که با مشاوره و اجرای کمپین های مختلف، کالاها را با قیمت مناسب در اختیار شما بگذارد، اما به این بهانه قدرت تصمیم گیری درباره ی قیمت و تعداد کالا را از دست تأمین کننده خارج نمی کند، چرا که معتقد است تأمین کننده باید طبق سیاست ها و استراتژی های سازمان خود، بازار هدف را تعیین کند.
هدف
فروشگاه اینترنتی جدید تبیان این است که تأمین کنندگان کوچک و بزرگ با اطمینان خاطر بدون واسطه های فراوان با خانواده بزرگ تبیان همراه شوند و کالاهای با کیفیت خود را در فرآیند آسان تر و قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان برسانند. قاعدتاً هرچه کالاهای آنها قیمت بهتری داشته باشد، در کنار خدمات فروشگاه تبیان و حضور مشتریان میلیونی آن، فروش بیشتری نیز خواهند داشت.

به همین دلیل است که تأمین کنندگان نیز در عین قیمت بهتر نسبت به بازار، حاشیه سود بهتری دریافت می کنند و هر دو طرف یعنی تأمین کننده و مصرف کننده، برنده این معامله خواهند بود.

لطفاً شما کاربر محترم و یاور همیشگی با شرکت در نظرسنجی و پاسخ دقیق به آن از یک سو و دعوت از دوستان خود برای شرکت در آن از سوی دیگر ما را در ایجاد فروشگاه خودتان یاری کنید.


شرکت در این نظرسنجی نیازی به عضو بودن در سایت ندارد و همه کاربران می توانند در این نظر سنجی شرکت نمایند.