تبیان، دستیار زندگی
بخش مسابقات تبیان قصد دارد تا در روزهای ماه مبارک رمضان و با برگزاری مسابقه قرآنی «روزهای میهمانی»، شما کاربران عزیز و گرانقدر تبیان را به مطالعه و تدبر در آیات قرآن کریم دعوت نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه قرآنی «روزهای میهمانی»

***

برای مشاهده اسامی برندگان مسابقات روزهای میهمانی، اینجا را کلیک نمایید.

سلام کاربران گرامی

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، با توجه به مسئولیت ها و دغدغه های فرهنگی خود در جهت ترویج امور دینی و قرآنی و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقه قرآنی روزانه و ویژه ای را به همراه ده ها جایزه نفیس، برگزار  می نماید.

بخش مسابقات تبیان قصد دارد تا در روزهای ماه مبارک رمضان و با برگزاری مسابقه قرآنی «روزهای میهمانی»، شما کاربران عزیز و گرانقدر تبیان را به مطالعه و تدبر در آیات قرآن کریم دعوت نماید.

از این رو، در هر روز ماه مبارک رمضان، با 5 سوال از یک جزء قرآن، میزبان حضور گرم و مستمر شما هستیم؛ به این صورت که سوالات روز اول از جزء اول، سوالات روز دوم از جزء دوم و ... طراحی شده است.

در هر روز ماه مبارک رمضان،

با 5 سوال از یک جزء قرآن کریم، میزبان حضور گرم و مستمر شما هستیم.

** جوایز مسابقه:

- به 3 نفر از کاربرانی که در مسابقه قرآنی روزانه شرکت کرده باشند و حداقل به 4 سوال از 5 سوال مطرح شده، پاسخ صحیح داده باشند، به قید قرعه، 3 جایزه 500 هزار ریالی، تقدیم خواهد شد.

- در پایان ماه مبارک رمضان، به قید قرعه به 3 نفر از کاربرانی که بیشترین تعداد مشارکت در مسابقات روزانه را داشته باشند، سکه طلا اهدا خواهد شد. روشن است که مشارکت مداوم و هر روز در این مسابقه، امتیاز کاربر را برای کسب جایزه ذکر شده، افزایش خواهد داد.

** زمان شرکت در مسابقه:

سوالات این مسابقه به صورت روزانه تغییر خواهند کرد و کاربر می بایست حداکثر تا پایان همان روز، پاسخ سوالات را از طریق فرم مربوطه در بخش مسابقات، ارسال نماید.

جوایز مسابقه:

3 جایزه 500 هزار ریالی در هر روز

و 3 جایزه ویژه برای شرکت کنندگان مستمر در مسابقه رمضان

** توضیحات تکمیلی:

- لازم به ذکر است که تمام کاربران عضو سایت تبیان می توانند در این مسابقه شرکت داشته باشند، اما در صورت برنده شدن، می بایست برای تحویل جوایز، عضویت خود را در سایت تبیان، تأیید نهایی نمایند.

- برای شرکت در این مسابقه  می توانید در هر روز به «صفحه رمضان تبیان» ( http://ramazan.tebyan.net ) مراجعه کنید و سوالات آن روز را مشاهده و تا پایان وقت همان روز، پاسخ های خود را در فرم مربوطه، ثبت و ارسال نمایید.

- در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی، می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید.

منتظر همراهی شما هستیم... 


باشگاه کاربران تبیان - صفحه رمضان