تبیان، دستیار زندگی
معاونت شبکه های اجتماعی تبیان همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، اقدام به برگزاری مسابقه داستان نویسی با عنوان «یک روز بی اینترنت» خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه داستان نویسی یک روز بی اینترنت

معاونت شبکه های اجتماعی تبیان همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، اقدام به برگزاری مسابقه داستان نویسی با عنوان «یک روز بی اینترنت» خواهد کرد.

به دلیل درخواست برخی از کاربران، مهلت شرکت در مسابقه،

تا پایان روز 20 آبان ماه تمدید شد.

قالب شرکت در مسابقه:

کاربران شبکه اجتماعی تبیان برای مشارکت در این مسابقه می بایست یک یا چند مورد از داستان های زیر با ابتدای از پیش تعیین شده را انتخاب نمایند و پس از تکمیل داستان، آن را در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنند.

داستان های پیشنهادی:

** داستان اول:

باران می بارید، زن و مرد هر دو روی مبل نشسته بودند، عصبانی و دلخور از بگو مگوی چند لحظه پیش. مرد موبایلش را از روی میز برداشت و مشغول چک کردن آن شد. زن زیرچشمی نگاهش کرد و متقابلا موبایلش را در دست گرفت. مدتی گذشت، ثانیه ها به کندی می گذشتند و فضای سنگینی حکمفرما شده بود. ناگهان برق رفت و همه جا تاریک شد ...

** داستان دوم:

سرش را برگرداند سمت گوشی.

- همین؟! یعنی این موشک آبیه رو بزنم عکسمون می رسه دسته مادرت؟!

دست انداختم دور شانه های نحیفش و نتوانستم جلوی خنده ام را بگیرم.

- آره بابابزرگ می ره ...

تازشم اونم می تونه همین الان ما رو ببینه.

هنوز مات بود، انگشت اشاره لرزانش را کمی نزدیک به دکمه آبی رنگ نگه داشته بود، پس از مدتی انگشتش را روی صفحه گوشی فشار داد.

- یعنی الان این میره؟! ... قدیما ...

گوشی را از دستش گرفتم تا دوباره برایش توضیح دهم که ناگهان ...

** داستان سوم:

وقتی به خونه رسیدم سریع پس از درآوردن کفش، به اتاقم رفتم و لپ تاپم رو روشن کردم تا پیام های دوستانم رو بخونم که متوجه شدم اینترنت قطع است، به ناچار آشپزخانه رفتم...

** داستان چهارم:

یک سالی می شد که خواهر دوقولویم ازدواج کرده بود و برای زندگی به خارج از کشور رفته بود، یک سالی که هر روزش بیشتر از قبل احساس تنهایی می کردم، خیلی به هم وابسته بودیم و من تنها دل خوش بودم به عکس هایی که برایم می فرستاد، از خودش، خانه اش و ... درست مثل اون روز، محو عکس هایش شده بودم که چشمم روی پیامش ثابت ماند: «واییییییییییییی حدس بزن چی شده نرگس...

حتماً بر روی تمام داستان های خود، برچسب #بی_اینترنت را ثبت کنید تا مطالب شما در کنار سایر داستان ها به نمایش گذاشته شود. داوری داستان ها با کمک برچسب فوق صورت خواهد گرفت.

شرایط شرکت در مسابقه:

- تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید.

راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مطالعه است. آخرین نسخه اپلیکیشن شبکه اجتماعی تبیان را هم می توانید از اینجا دریافت نمایید.

- شایان ذکر است که شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، می بایست جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.

- حتماً بر روی تمام داستان های خود، برچسب #بی_اینترنت را ثبت کنید تا مطالب شما در کنار سایر داستان ها به نمایش گذاشته شود. داوری داستان ها با کمک برچسب فوق صورت خواهد گرفت و داستان هایی که شامل این برچسب نباشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

- محدودیتی در تعداد داستان های ارسالی وجود ندارد.

زمان شرکت در مسابقه: 

زمان شرکت در این مسابقه، تا پایان روز 20 آبان ماه 1395 تمدید شد.

جوایز مسابقه:

به منتخبین مسابقه، جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

غرفه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در مصلی تهران، از تاریخ سوم تا هفتم آبان ماه 1395 از ساعت 10 تا 21، منتظر حضور شما کاربران و مخاطبان ارجمند است.


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی