تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان، در نوروز امسال قصد دارد میزبان «گردشگران تبیان» باشد، آن هم در قالب یک مسابقه بزرگ با جوایز ارزنده.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان مسابقه «گردشگران تبیان»

مسابقه «گردشگران تبیان»

به به! سال نو دارد از راه می‌رسد... زمین و زمان هم به خواست و قدرت خداوند، در گردشی شگفت‌انگیز است. گفتیم گردش! تعطیلات نوروز امسال، قصد مسافرت و گردش دارید؟ کجا را انتخاب کرده‌اید؟ فقط همین یک جا؟! جای دیگری نمی‌روید؟!
اصلاً چرا با این همه امکانات و این همه نقاط گردشگری در سرزمین پهناور ایران، فقط یک جا را ببینیم؟! ما می‌توانیم همراه با هم و در کنار تمام کاربران شبکه اجتماعی تبیان، همه جا را ببینیم! باور نمی‌کنید؟! پس همراهمان باشید...
شبکه اجتماعی تبیان، در نوروز امسال قصد دارد میزبان «گردشگران تبیان» باشد، آن هم در قالب یک مسابقه بزرگ. مسابقه ما از این قرار است که تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان، از نقاط گردشگری و زیبای ایران اسلامی، سفرنامه‌ای را به همراه تصاویر آن (تصاویر گرفته شده با دوربین عکاسی یا دوربین تلفن همراه) در شبکه اجتماعی تبیان ثبت می‌کنند؛ البته اگر خلاقانه‌تر هم رفتار کنند و فیلم این نقاط گردشگری که توسط خودشان ضبط شده است را همراه با سفرنامه در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند، عالی است و بهتر از این نمی‌شود.
به همین راحتی می‌توانیم در کنار هم، نقاط گردشگری زیادی از سرزمین‌مان را ببینیم. نقاطی که شاید هرگز امکان حضور در آن‌جا را نداشته باشیم. نقاطی که شاید حتی اسمشان را هم نشنیده باشیم. پس دست به‌کار شوید و ما را همسفر گردش نوروزی خودتان کنید.

شبکه اجتماعی تبیان، در نوروز امسال قصد دارد میزبان «گردشگران تبیان» باشد، آن هم در قالب یک مسابقه بزرگ.

چطور شرکت کنیم؟
خیلی ساده است! اول عضو تبیان می‌شوید (برای عضویت در سایت، از اینجا اقدام کنید. اگر سوالی داشتید، راهنمای عضویت، جواب آن را می‌دهد)؛ اگر قبلاً  هم عضو شده‌اید، نصف مسیر را رفته‌اید!
و اما بعد، از اینجا وارد شبکه اجتماعی تبیان می‌شوید. حالا در شبکه اجتماعی، سفرنامه نوروزی را که شامل متن سفرنامه گردشگری به همراه تصاویر مرتبط یا فیلم آن است، با سایر کاربران شبکه اجتماعی تبیان به اشتراک می‌گذارید. اگر جایی هم رفته‌اید که چندین سوژه برای سفرنامه‌نویسی از گردش نوروزی دارد، هر کدام از این سوژه‌ها را به‌طور جداگانه به اشتراک بگذارید. این‌طوری، هم گردشگری منظم‌تری در کنار هم خواهیم داشت و هم جایی از چشم‌ همسفران، دور نمی‌ماند. (راهنمای اشتراک گذاری محتوا در شبکه اجتماعی تبیان را در اینجا بخوانید)

قوانین مسابقه چیست؟
1) وقتی که دارید مطلب سفرنامه گردشگری را به همراه عکس یا فیلم ثبت می‌کنید، حتماً برچسب #گردشگران_تبیان را در مطلب و یا در نظرات آن درج کنید. این قانون را حتماً به خاطر بسپارید، زیرا ممکن است سفرنامه‌هایی که این برچسب را ندارند، توسط داوران مسابقه دیده نشوند. (اگر تا به حال در شبکه اجتماعی تبیان، برچسب روی مطالب نگذاشته‌اید و شیوه آن را فرا نگرفته‌اید، از این راهنما کمک بگیرید)
البته توصیه تکمیلی باشگاه کاربران تبیان هم این است که اگر دیدید یکی از دوستان شما و کاربر شبکه اجتماعی تبیان، فراموش کرده است این برچسب را بر روی سفرنامه خودش بگذارد، شما این لطف را در حقش به جا آورید. دوستی، برای همین مواقع است دیگر!
2) سفرنامه‌های نوروزی خود را با متن‌هایی که نوشته‌اید و تصاویر و فیلم‌هایی که خودتان گرفته‌اید، منتشر کنید. سفرنامه‌هایی که از منابع اینترنتی (متن، عکس، فیلم) استفاده کنند، امتیاز منفی خواهند گرفت.
3) شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، می‌بایست جهت دریافت جوایز، عضویت خود را نهایی کنند. برای تکمیل اطلاعات عضویت، بعد از شناسایی در سایت (Login)، به اینجا مراجعه کنید.

از همین امروز که اطلاعیه را منتشر کردیم، فرصت دارید تا آخرین ثانیه شامگاه بیستم فروردین سال 1394

چه گردشگرانی برگزیده می‌شوند؟
سفرنامه‌هایی که از لحاظ فنی، گزارش‌نویسی و محتوایی، کامل‌تر و جامع‌تر باشند و تصاویر یا فیلم‌های آن‌ها نیز نظر داوران مسابقه را جلب کند، به عنوان منتخبین مسابقه معرفی خواهند شد.
حالا اگر تعداد مطالب و سفرنامه‌های گردشگری که از مسافرت‌ نوروزی تهیه کرده‌اید، بیشتر باشد، طبیعی است که امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. در واقع، مجموع امتیازات کسب شده گردشگران تبیانی از تمام مطالب منتشر شده پیرامون این مسابقه، برگزیدگان را نشان خواهد داد.

تا کی وقت داریم؟
از همین امروز که اطلاعیه را منتشر کردیم، فرصت دارید تا آخرین ثانیه شامگاه بیستم فروردین سال 1394. فرصت مسابقه به‌ظاهر زیاد است، اما توصیه‌ می‌کنیم کار را به روز آخر نیندازید!

جایزه برگزیدگان چیست؟
راستش را بخواهید، هیچ جایزه‌‌ای نمی‌تواند جواب همراهی شما را بدهد؛ اما دست خالی هم که نمی‌گذاریم برگزیدگان این طرح، کنار بروند؛ پس به پاس همراهی و همسفر بودن‌مان با کاربران منتخب، هدایایی را به رسم یادبود به سه کاربر برگزیده مسابقه، تقدیم خواهیم کرد.

نفر اول

300 هزار تومان

نفر دوم

200 هزار تومان

نفر سوم

100 هزار تومان


لازم به ذکر است در صورت استقبال کاربران از این مسابقه و ثبت سفرنامه‌های حرفه‌ای و خلاقانه، تعداد برگزیدگان را افزایش خواهیم داد.


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی