تبیان، دستیار زندگی
در این مسابقه تعداد زیادی از کاربران، پاسخ صحیح را ارسال کرده بودند که از بین این عزیزان، به قید قرعه، 5 دوست تبیانی انتخاب شدند. به این عزیزان تبریک می‏گوییم و امیدواریم شما برنده آتی تبیان باشید
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : حسین عسگری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برندگان ویژه نامه طنز «بفرمایید خنده» تیرماه 1391

بفرمایید خنده!

سلام دوستان عزیز

خدا را شاکریم که باز هم توفیقی حاصل شد، تا بار دیگر شیرینی ماه مبارک رمضان را درک کنیم و روح و جان را در دریای بیکران رحمت و غفران الهی، شستشو دهیم. ضمن عرض تبریک آغاز ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما کاربران همیشه همراه تبیان، خدمت شما دوستان عزیز آمده‏ایم تا برندگان مسابقه ویژه نامه طنز و سرگرمی «بفرمایید خنده» را معرفی کرده و از هر کدام از این عزیزان، با یک کارت هدیه 20 هزار تومانی، قدردانی کنیم.

در این مسابقه تعداد زیادی از کاربران، پاسخ صحیح را ارسال کرده بودند که از بین این عزیزان، به قید قرعه، 5 دوست تبیانی انتخاب شدند. صمیمانه به این عزیزان تبریک می‏گوییم و امیدواریم که تمام شما کاربران عزیز، همچنان در مسابقات و برنامه‏های آتی باشگاه کاربران تبیان، مشارکت داشته باشید.

برندگان مسابقه ویژه نامه «بفرمایید خنده»

1- سركار خانم معصومه اسدی نژاد
2- سركار خانم ریحانه انصاری
3- سركار خانم سمیه صادق پور
4- جناب آقای اكبر كیامرادی
5- جناب آقای محمدرضا یوسفی

این دوستان برای دریافت جایزه خود با شماره 81200000 تماس گرفته و با بخش مسابقات باشگاه كاربران تبیان هماهنگی لازم را انجام دهند.


باشگاه کاربران تبیان