تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان، در راستای اهداف فرهنگی و اطلاع رسانی خود و به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، مسابقه کتابخوانی در دهه اول محرم را برگزار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منتخبین مسابقه کتابخوانی کربلا جاریست

باشگاه کاربران تبیان، در راستای اهداف فرهنگی و اطلاع رسانی خود و به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، مسابقه کتابخوانی در دهه اول ماه محرم را برگزار کرد.

مسابقه کتابخوانی کربلا جاریست، با محوریت کتاب "واجب فراموش شده" برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اجرا شد. این کتاب را می توانید در بخش کتابخانه تبیان (این لینک) مطالعه نمایید.

منتخبین روزانه مسابقه

ضمن تشکر از تمام کاربرانی که در مسابقه کتابخوانی کربلا جاریست شرکت داشتند، منتخبین مسابقه که به قید قرعه انتخاب شده اند به شرح زیر معرفی می شوند. برای منتخبین روزانه، هدایای نقدی 500 هزار ریالی در نظر گرفته شده است.

روزهای مسابقهنام و نام خانوادگی (یا شناسه کاربری)

روز اولزینب دریکوندmalika40سینا خانزاده
روز دوممریم سادات خطیبیزهرا اشکهرانیفاطمه زارع جمال آبادی
روز سومفرزانه سادات موسویشهین نصرتیامیرطاها گل صنم لو
روز چهارممهنا معینیحوریه زمستانیمحمد زاده ناظر
روز پنجمفاطمه قربانی پورمهدیه هادیصالح تاج فرد
روز ششمفرنگیس اسمعیلیحسین بزرگیمبینا علی دوست اقدم
روز هفتمفاطمه رضاییمحمد سقائیسمیه پیری
روز هشتمسید ابوالفضل مهدویفاطمه اخوانسعید شرفی صدرآبادی
روز نهمزهرا زرعیمهین یاوریزینب عباس زاده
روز دهمشهرزاد صمدی خانقاهمحمد جواد لطفیسیدمصطفی خشوعی اصفهانی

منتخبین ویژه مسابقه

طبق فراخوان مسابقه، به قید قرعه به 3 نفر از کاربرانی که بیشترین تعداد مشارکت در مسابقات روزانه را داشته اند، سکه طلای یک گرمی بانکی اهدا خواهد شد که به شرح زیر معرفی می شوند.

ردیفنام و نام خانوادگی
1سودابه مجیدی
2سیدعلیرضا كلالی
3رامین یوسفی

لازم به ذکر است که منتخبین مسابقه برای دریافت جوایز، می بایست عضویت خود در سایت تبیان را حداکثر تا پایان آبان ماه تایید نهایی نمایند. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مشاهده است.

منتخبین روزانه مسابقه پس از تکمیل مدارک، می بایست اطلاعات شماره حساب بانکی به نام خود، نوع حساب و نام بانک را به همراه نام و نام خانوادگی و شناسه کاربری، به پست الکترونیک باشگاه کاربران تبیان به آدرس user club ارسال نمایند.

سوالات مربوط به عضویت را می توانید از طریق مشاوره عضویت (این لینک) و یا از طریق پست الکترونیک بخش عضویت به آدرس  پیگیری نمایید.


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی