تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در راستای تکریم کاربران ارزشمند، فعال و همیشگی خود، سرویس ویژه هاست رایگان تبیان را تا حجم یک گیگابایت برای هر کاربر تأیید اولیه افزایش داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاست رایگان برای کاربران تبیان


موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، در راستای تکریم کاربران ارزشمند، فعال و همیشگی خود، سرویس ویژه هاست رایگان تبیان را تا حجم یک گیگابایت برای هر کاربر تأیید اولیه افزایش داده است.


در عصر کنونی، اهمیت استفاده از دنیای مجازی بر کسی پوشیده نیست. دنیایی که خود نیازمند امکاناتی لازم برای فراهم ساختن بستری برای انتشار محتوا، ایده‌ها و نظرات کاربر در محیط اینترنت است. یکی از همین نیازهای کاربران اینترنت، دسترسی سریع و آسان به مراکز آپلود فایل است که در برخی مواقع، کاربر برای رفع این نیاز مهم، می‌بایست هزینه‌ای بسیار زیاد را پرداخت نماید.
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان همواره تلاش کرده است تا با کمک امکانات موجود خود، بستری امن و مناسب را برای کاربران خود فراهم آورد و در این زمینه نیز با آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی، به هر کاربر تأیید اولیه خود، امکان دسترسی به یک گیگابایت هاست رایگان را اهدا می‌نماید.


** برخی از ویژگی‌های هاست رایگان تبیان به شرح زیر است:
- مدیریت آسان و کاربردی فایل‌ها و پوشه‌ها.
- امکان ارسال و آپلود آسان و قدرتمند انواع فایل‌ها با فرمت‌های متفاوت.
- ماندگاری همیشگی فایل‌ها بر روی هاست تبیان و عدم حذف آن‌ها پس از یک دوره زمانی.
- امکان ارائه لینک مستقیم برای فایل‌های آپلود شده به منظور استفاده در سایت‌ها و وبلاگ‌ها.
- امکان خصوصی‌سازی فایل‌های آپلود شده به منظور بالابردن امنیت.‌
- قابلیت ویرایش آنلاین تصاویر آپلود شده.

*****

برای استفاده از هاست رایگان یک گیگابایتی تبیان، پس از ورود به سایت تبیان (login)، به صفحه «سیستم فایل تبیان» به آدرس مستقیم http://file.tebyan.net مراجعه نمایید و سپس بر روی گزینه "ورود به مخزن فایل" کلیک کنید و با استفاده از امکانات و ابزارهای فراهم شده، نسبت به انتقال فایل‌های مورد نظر خود بر روی هاست تبیان، اقدام نمایید.