تبیان، دستیار زندگی
با پایان یافتن داوری آثار مسابقه «یاوران حسینی»، بر آنیم تا ضمن معرفی منتخبین این مسابقه، مسابقه ای دیگر را تا اربعین حسینی آغاز نماییم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزیدگان مسابقه «یاوران حسینی» + مسابقه

با محوریت حضور اقشار مختلف مردم در مراسم و محافل سوگواری محرم

برگزیدگان مسابقه «یاوران حسینی»

آن هنگام که یاوران حسینی را فراخواندیم، می‌دانستیم که دست یاری‌تان، یاریگر کاروان ماست در طرح «یاوران حسینی». کاروانی که کوشید در حد توان خویش ادای احترامی داشته باشد برای بزرگداشت و نمایش محافل و مجالس سوگواری ماه محرم در فضای مجازی؛ و از این رو بر آنیم تا ضمن معرفی منتخبین این مسابقه، مسابقه‌ای دیگر را تا اربعین حسینی آغاز نماییم.

نتایج بخش عکس

مفتخریم که اعلام کنیم کاربران هنرمند شرکت کننده در مسابقه یاوران حسینی استقبال گسترده‌ای از این طرح نشان دادند و بیش از 1200 تصویر را در گروه «یاوران حسینی» در شبکه اجتماعی تبیان ارسال کردند. انتخاب و داوری آثار ارسال شده در بخش عکس مسابقه، توسط «باشگاه عکاسان جوان» صورت پذیرفت و 83 تصویر به دور نهایی راه یافتند و از میان این تصاویر برتر، تصاویر منتخب مسابقه عکاسی یاوران حسینی مشخص شدند.

تصاویر منتخب مسابقه «یاوران حسینی»

برگزیدگان مسابقه «یاوران حسینی»
ارسالی از: masoudipouria
برنده جایزه نقدی به ارزش 300 هزار تومان

برگزیدگان مسابقه «یاوران حسینی»
برگزیدگان مسابقه «یاوران حسینی»

ارسالی از: hseyedi

برنده جایزه نقدی به ارزش 150 هزار تومان

ارسالی از: asfandany22

برنده جایزه نقدی به ارزش 100 هزار تومان

برای بزرگ‌نمایی تصاویر برگزیده، بر روی آن‌ها کلیک نمایید.

مرحله دوم مسابقه عکاسی یاوران حسینی

به منظور احترام به نظرات کاربران و مخاطبان سایت تبیان، تصاویر برتر راه یافته به دور نهایی مسابقه «یاوران حسینی»، به طور ویژه در شبکه اجتماعی تبیان به داوری کاربران گذاشته خواهد شد. این مجموعه در یک آلبوم تصویر توسط باشگاه کاربران ثبت خواهد شد و تصاویری که بیشترین امتیاز (پسند، نظر و...) را در طول دوره مسابقه کسب نمایند، به عنوان تصاویر منتخب از دید مخاطبان، انتخاب و معرفی خواهند شد. برای ثبت رأی و نظر خود در مورد تصاویر برتر، به اینجا مراجعه نمایید. زمان مشارکت در مرحله دوم مسابقه عکاسی یاوران حسینی از 10 آذر ماه تا پایان روز اربعین حسینی 22 آذر ماه است.

با توجه به عدم استقبال کاربران از مرحله دوم مسابقه یاوران حسینی، هیچ‌یک از تصاویر، ملاک‌های اعلام شده را کسب نکردند.

نتایج بخش فیلم

متأسفانه هیچ‌کدام از فیلم‌های شرکت کننده در مسابقه، نظر داوران را برای کسب رتبه‌های برتر، جلب نکرده است.

اهدای جوایز

بر اساس فراخوان مسابقه، یادآور می‌شود که لازم است برگزیدگان جهت دریافت جوایز، ضمن ارائه اصل تصویر ثبت شده توسط دوربین عکاسی یا تلفن همراه با ابعاد اصلی به باشگاه کاربران، عضویت خود را تا 10 دی ماه در سایت تبیان، نهایی کنند. در غیر این صورت، از اهدای جایزه معذوریم. برای تکمیل اطلاعات عضویت، بعد از شناسایی در سایت (Login)، به اینجا مراجعه نمایید. (راهنمای عضویت در سایت تبیان را در اینجا مطالعه نمایید.)


باشگاه کاربران تبیان - گروه یاوران حسینی

اطلاعیه‌های مرتبط:

مسابقه عکس و فیلم کوتاه «یاوران حسینی»

تصاویر منتخب مسابقه «یاوران حسینی»